MySkibock heeft de keuze laten vallen op Kiala Verzendservice.Na uitvoerige onderzoek heeft MySkibock besloten om per direct alle leveringen te laten verlopen via Kiala Verzendservice
Hoe werken MySkibock en Kiala?
Kiala Verzendservice brengt u via e-mail op de hoogte van het feit dat MySkibock een pakket naar u wenst te versturen. U meldt zich aan op de Kiala Verzendservice site en selecteert het Kiala Punt waar u het pakket wilt afhalen. Via de Kiala Verzendservice site kunnen u en de verzender het traject volgen dat het pakket van verzending tot ophaling aflegt. Wanneer het pakket in uw Kiala Punt geleverd is, wordt u via e-mail op de hoogte gebracht. Wacht altijd op dit bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan. Het pakket blijft 14 dagen op het Kiala Punt liggen, daarna wordt het retour gestuurd. Vergeet u niet uw identiteitsbewijs mee te nemen!
Op zoek naar een Kiala Ophaalpunt bij u om de hoek?
http://www.kialaverzendservice.nl/kplocator/choose-kp.action